Vilken dag!!

Faan vad svårt de kan vara, å tänka positivt ibland!!
Men om det bara blir "en" liten bra tanke, så är det bra!!
 
Idag har jag "kämpat på" som vanligt.
Dubbla promenader blev det. Skönt i fin-vädret.
På gymmet blev det 1 timme på gå-bandet,
innan challengen & coren.
Och idag blev jag "svettig" på passet! (de kom en, lr ett par droppar fr panna, härligt).
Hemma vid 7, skönt.
Kroppen & även skallen är ganska trötta...
 
Gofika & mys/slapp i soffan.
Ikväll började Revenge igen. Kul.
 
Några förfrågningar fick jag idag.
Gällande påsken, mm.
Har väldans svårt, att komma till nått beslut.
Jag får fundera lite, lusten & känslan får avgöra.
 
Det får räcka för idag,
Imorgon è det fredag!
(men vad gör de, "helg som vardag", è ungefär lika!!).
Lr, dax å göra "nått spontant" kanske!!
Vem vet.
Natti, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0