Vecko-slut

Fredag,
Vaknade tidigt! (kan bero på att jag är helt slut på kvällarna & somnar tidigt...)
Sandra ledig fr skolan. Tog en liten sovmorgon, men gick tidigt iväg till gymmet för att träna.
Jag tog en tidig morgonpommis runt området, sen Qi gong.
Sen slappa vi i soffan, (John Blund kom på besök, så vi slumra till, bägge två).
Innan lunch gick vi ut & satte oss å sola, mot väggen. Så himla varmt & skönt.
Dax å bege sej neröver gymmet, för eftermiddagens pass, "PT-Challenge, ("fredagsmys med Mia). svettigt.
Vi promenera både dit & hem, (Sandra har gått svängen 4!! ggr idag).
Väl hemma & duscha,
SEN PYJAMAS OCH FREDAGS-MYS HEMMA I LUGN & RO!
 
Jag var så åtroligt trött,
så jag kunde knappt hålla mej vaken till finalen av Farmen.
Erik vann, Grattis.
 
Lördag,
LEDIG!!
Så himla skönt. Lugnt.
Och solen skiner, härligt.
Vi åt frukost tillsammans, mysigt.
Sen for Sandra, hade lite "dater" idag.
Å jag tog mej en prommis, ner till city. Gick längst ån (Selångerån).
Stanna på torget & sola mot väggen.
Prata lite med en farbror, han va trevlig (och pratsam).
Sola på väg hem.
Luncha, Å vad gott. (kyckling-tacos).
Nu ska jag fortsätta slappa. Tänker sätta mej på balkongen å sola. Bäst att passa på.
Ha en trevlig lördag/helg.
Det ska jag!!
KRAMIZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0