Veckans höjdpunkt (kanske)

Söndag, 24-3-2013,
Nu har det blivit veckans sista dag!
Och söndagar är bra dagar.
Visserligen har jag sovit "halvdåligt" & vaknade alldeles för tidigt, men men.
Klev upp, (å fikade), kröp sen tillbaka i sängen, och väntade på att klockan skulle ringa.
 
Frukost och sen iväg till gymmet.
BodyBalance, gick ganska bra, men är ännu väldigt stel!!
Men tids nog... (hoppas jag).
Fick Sandra att ta några kort, på mej i gymmet. (kan va kul å ha) Haha!!
Sen körde jag lite styrka.
Ska lägga om träningen nu snart. Mindre "pass" (gruppträning) och mera styrka.
P.g.a. att mina knän inte klarar av all hopp, utfall, benböj mm.
Synd, för jag gillar passen.
Men jag kanske kan återkomma senare, om benen blir bättre.
BodyBalancen & coren ska jag fortsätta med iaf.
Få se vad som händer...
 
Å solen den skiner ännu!
Härligt.
Skönt att vara ute. Vi satt på balkongen och njöt.
 
Har idag bestämt,
att jag åker "hem-över" till påsk.
Det får bli som de blir...
Behöver byta lite kläder, fr vinter - till vår.
 
Och helgen efter påsk,
ska jag ner till Solna på mässa,
Harmoni-expo,
ska bli spännande & intressant.
 
Ja, de får räcka för idag,
denna underbara soliga & sköna dag!
 
Sänder en speciell tanke & KRAM till mina flickor,
som jag ÄLSKAR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0