Varför

Kan det vara för att det är måndag??!!
 
Är så trött på att känslor, humör, tankar, ja att det mesta går "upp & ner"!
(värk & ekonomi gör sig ständigt påmind).
(man undrar ofta, "vad är hönan & vad är ägget"!!)
 
Vill känna att allt känns bra...
Att jag känner glädje & lust...
Att jag har orken...
Att jag har bra energier & har lätt för att göra saker...
Att jag tänker framåt med nyfikenhet....
Att jag vågar chansa & prova mej fram...
 
Men tyvärr,
är det så himla enkelt att "ramla tillbaka" i trista, negativa tankar & funderingar!
Och så länge man tänker/gör så,
blir ALLT bara tungsamt!!
 
Som man tänker, blir det!
Därför BÖR jag tänka POSITIVT, för då blir det så!!
 
(så fort det kommer en negativ tanke,
ska jag försöka tränga bort den, och plocka fram en bra positiv ist).
(fast, jag känner mej inte "ärlig" då, varken mot MIG SJÄLV, lr andra.
Men tror nog att jag bör göra så, iaf).
Tänka positivt, Då blir det såå!!
 
Haha, det ska nog gå bra!
Kämpa På!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0