Tuff träning

Idag kändes träningen hård!!
Vilket såklart är bra...
Hade bokat in mina pass, Challenge & Core, satt på cykeln för uppvärmning,
då Mia (PT) kom och fråga om jag ville vara med på ett "extra" pass, YOGA.
Såklart sa jag JA!
Det va en tjej (instruktör) som skulle visa Mia ett pass.
Passet var bra, (men jobbigt, bitvis).
Även fast yoga är stilla/långsamt, så får kroppen sig en riktig genomkörare...
Så det var många muskler som fick jobba. (instruktören berätta att vi använde 20 olika muskler, i en övn).
Passet var kanske nått som gymmet skulle satsa på, hoppas det.
 
Mina egna pass,
Challengen, var jobbig. Å en massa benböj, hopp.
Coren, där fick vi prova ett nytt pass/musik. Skit jobbigt (jag blev svettig). Mycket planka. Rygg/ländrygg. Och även där, benböj (massor) och på ett ben oxå!! (snacka om att mina ben BRANN efteråt).
Dessa pass, kändes för hårda för mej.... Men jag ska prova ett tag, går det, så går de!
Blir det för tungt, får jag sluta.
 
Helt klart mår jag bra efter träningen.
Hoppas kroppen håller...
 
Ska lägga till lite mera styrka ute bland vikterna.
Behöver göra sån träning oxå.
Och jobba för att hitta/hålla magen/coren/rumpan.
Kämpa På!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0