Plus dag!

Äntligen en dag som känns bättre....
 
Vaknade före 6 imorse.
Kände att det inte skulle gå att somna om.
Så det var lika bra att kliva upp.
Morgonkaffet lockade! ;-)
Vid 7 tog jag en "härlig & solig" morgon-prommis. Friskt var det oxå, ca. - 10 grader.
En omgång Qi gong, sen frukost.
Å vad gott de smakade.
Lite datatid mm...
 
Solen skiner,
så vid 10 tog jag en sväng runt elljusspåret, i mina nya kängor!
Det funkade bra. Kändes sköna & lätta att gå i. (ovant med en sån hård & stabil sula).
Så, när vi väl "vant oss med varandra", kommer  promenaderna bli kanon.
(Hoppas det blir nån "tur till fjälls oxå" & kanske en "pilgrimsvandring")
Det skulle vara nått!!
 
Det blev en sväng ner på affärn,
alltid nått som behövs.
Lunchen smaka bra.
Nu ska jag vila en stund,
innan det är dax att gå,
har thaimassage idag, sen några tränings-pass.
Have a nice day!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0