Nya Body Pump Pass

Med påsk-tema, & 3 söta utklädda ledare!
Ja, nu har jag testat "nya" passet.
Det var helt okey.
En del av de gamla fanns kvar, men sen en hel del nytt.
(tyvär en massa "hopp", vilket jag INTE SKA GÖRA, då pajjar knäna).
 
Men som jag redan planerat,
så ska jag efter påsk börja träna mera styrka.
Ska köra så ett tag, så får jag se "vad som är/bli bäst".
Får titta över tider/träning/pass och se hur jag lägger upp träningen.
 
Just nu, bränner det iaf i mina ben!!
Och mitt huvud är helt slut!
(vet inte varför, men de blev mycket idag med tvätt, hemrese-planer, annorlunda träning).
 
Å en annan sak som känns konstig,
HOLLY ÄR INTE HEMMA.
Hon ska vara borta ett tag, så jag kommer vara här helt själv!
Undra hur det kommer kännas??
 
Inatt sover Veronica här,
kom från Gävle ikväll, ska på kurs imorgon.
 
Å Sandra sover sin sista natt här med,
hon ska ut på praktik efter påsk.
Men nu ska jag sova.
NattiNatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0