Ny vecka

Måndag, 25/3, 8:e veckan!!
 
Natten har varit "piss"!
(somnade en kort stund igår ef, på soffan). Därför hade jag svårt att somna igår kväll.
Vaknade på "småtimmarna", och tidigt imorse.
Inge bra, med dålig sömn!!
 
Härlig temp ute, + grader från morgonen.
Och solen skiner.
 
Sandra & jag tog en prommis ner på stan,
var nått Sandra skulle kolla på/köpa.
Jag bara hängde på....
 
Så förutom den prommisen var det lugnt,
fram till kvällen.
(fast det blev ca. 9 km prommis) + 2 km på löp-bandet.
Jag gick ner på gymmet, för att köra lite styrka, (cirkel-träning),
sen BodyBalance.
Kände mej ganska trött nu ikväll, skönt.
(fast jag känner mej lite "klumpig" i kroppen/rörelserna då & irriterad).
 
Imorgon gryr åter en dag!
Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0