Måndagens Pass

Ikväll gick jag själv på träningen.
(Sandra var hemma med Emil).
Hade inte mycket till inspiration då jag promenera iväg.
Så med "ganska tunga steg" bar det iväg.
(fick stanna efter vägen å ta på mej överdragsbyxan, fy vad kallt de var, de blåste).
Å vad skönt de blev med extra byxor. Super varmt & skönt på benen.
 
Väl på gymmet, värmde jag upp på löpbandet.
(jag är så himla impad av de som kan springa "hur långt som helst, verkar de).
Jag kan knappt gå, ännu mindre springa!! (mina knän är inte bra nu!!).
Dagens PT-Challenge (med en annan instruktör, Oj vad "peppig & skrikig" hon va...), var ganska hård.
Tyvärr massa hopp! Vilket jag INTE kan göra.
Fast jag gjorde så gott jag kunde med annat.
Efter passet gjorde jag lite stretch-övn., gick & cykla ett tag.
Avsluta med ett pass BodyBalance.
(gick sådär. Kände av mina onda knän, och kroppen kändes "trött & stel/ond").
Buss hem, duscha, fika. (Bör äta bättre/nyttigare kvällsfika, om jag ska ha nått).
 
Ligger i soffan nu. (Emil har sängen tillsammans med Sandra).
Inge fel på soffan. Fast, när kroppen är AJaj, så känns den inge skön.
 
Har jag haft råd nu,
har jag bokat, och åkt iväg på en resa.
För värme, massage, meditation & bara tagit det lugnt.
Känns i kroppen som om det skulle sitta fint!
Sen finns mycket annat som jag skulle vilja göra...
 
Dax att sova,
och hoppas på en god/bra sömn, det behövs.
Och kära JAG, Ta väl hand om dej,
Natti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0