Måndag igen!

Är nu inne på min 7:e vecka här!!
Helt otroligt VAD TIDEN GÅR!!!
(och det som är mest konstigt, är att tiden inte känns!
7v är lång tid, men det känns inte som 7dagar äns!).
Varför är det så??
 
Vädret är okey.
Det har inte varit kallt inatt, och nu på morgonen är det faktiskt + - 0, ungefär.
Grått fr morgonen, men solen försöker kika fram.
 
Sandra gick som vanligt iväg för att träna imorse.
Sen har hon ett "uppdrag" av annorlunda slag idag. LYCKA TILL GUMMAN.
Jag var vaken TIDIGT, (har sovigt dåligt),
låg kvar i sängen & somna om flera ggr.
Kände mej "lite ur gängorna"!
(har lättat lite på "bubblan", och rensat, så nu går det lite lättare att andas).
 
Idag ska jag tvätta,
alltid lika kul.
 
Sen ladda inför kvällens tränings-pass, längtar.
Ska bli så himla skönt, att svettas ut all skit....
Även om kroppen klagar.
Ha en bra dag!
Det ska jag,
KRAMIZ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0