Härliga Fredag

Så var det fredag igen!
En hel träningsvecka till enda, (nästan).
Imorgon lördag vilodag.
Men på söndag har jag ett skönt pass, Body Balance, + att jag "kanske" kör lite styrka.
 
Solen har skinit hela dagen, och temperaturen har varit bra.
Sandra sprang ute, från morgonen. Fast jag tog det lugnt.
Vi åt frukost tillsammans.
Sen gick vi och handlade. (tänk vad massa pengar man kunde ha, om man slapp handla mat mm).
 
Kl.16 hade vi ett pass PT-Challenge, en bra genomkörare för kroppen.
Sen basta vi, super skönt.
Ett bra slut på veckan...
 
Sandra gick till en kompis. De skulle ha "party".
Jag gick hem.
Förbi pizzerian (fundera på kebab-rulle), förbi "godis-hyllan" på affärn, (var sugen på choklad),
men gick hem & åt keso, tonfisk & ägg + en morot.
Bra fredagsmat!!
 
Nu ska jag strax kolla TV, och se om det är nått.
Önskar Alla en trevlig kväll & helg.
 
Hoppas på en god sömn,
och en sovmorgon!
 
KRAMIZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0