Gillar onsdagar!

På onsdagar händer massa, och det är bra tycker jag!
Har 1:a passet (challenge) kl. 12,
därefter Core.
Bastu/ dusch och sen lunch. Härligt.
Sen brukar jag fördriva tiden på stan, till (ev. nästa pass. kl.17.30, MRL).
Och till sist, Al-anon mötet kl.19.
 
Så denna dag känns bra.
Ingen stress från morgonen.
Ingen "dö-tid" under dagen (i väntan på träningen).
Och "göra-ingenting-på-stan-dag"!, Utan stress, underbart.
 
Idag blev det "extra",
Bengan kom, vi luncha & tog en fika.
Han for vidare hem till H-dal.
 
Jag köpte ett par "ull-strumpor" till mina nya kängor.
Hoppas de blir bra, och inte sticks!!
(har velat köpa på Dollar, med de finns inte här. Där finns "mjuka/sköna/strumpor" till bra pris).
Kolla på sport-BH & trosor oxå, (skulle behöva köpa det med).
 
Dagens MRL-pass tar bra!!
Det känns!!!
Ändå gjorde jag "bara hälften", med respekt för mina knän.
Men svettig blev jag, och det är skönt. Känns att man "gjort" nått då!
 
Bytte mitt gym-kort till de "nya"  (jag har/hade super problem med att "scanna av" mitt finger, för att komma in, då det är obemannat). Hoppas det kommer funka bättre nu!!
 
Al-anon mötet var bra.
Idag var vi 6 st. Temat blev, "ödmjukhet".
Alla dela med sig, om sitt.
Å jag fick ett fint kort på "Sinnes ro bönen". Tack, det var snällt/fint.
 
Var in på Telia, och fick hjälp med att  hämta hem "program-uppdateringen".
Så nu har jag uppdaterat mobilen. Vet inte HUR många gånger den uppdatera sig & jag fick STARTA OM TELEFONEN!!
Men nu è de gjort!! Hoppas det funka.
 
Känner mej "kanon-nöjd" just nu.
En bra dag.
Tack för allt bra & positivt denna dag.
Fortsätt så!
Natti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0