Energibrist!!

Sjukt tung måndag!
 
All energi, ork, lust, var som bortblåst.
Kroppen värkte, (mest ryggen & knäna), och jag blir så TRÖTT & PÅ DÅLIGT HUMÖR då.
Vill bara vara ifred, och helst bara försvinna...
 
Att återfå energin och sätta igång, känns så otroligt tungt sådana gånger.
(såklart funderar jag på OM jag ska "lyssna på kroppen" och VILA,
lr om jag ska "trotsa" allt de negativa, och köra på!).
 
Jag tog en promenad, för att det var fint väder (och för att det känns säkert bättre efteråt).
Jo, det kändes lite bättre. (stolt över mej själv, som gick ut).
 
TVINGADE mej iväg på gymmet & till de pass jag bokat in mej på.
(oj, med vilka tunga steg jag gick).
Men, under passets gång (PT-Challenge) så kom jag igång, fick kämpa (svettas),
och det kändes bra!
Efter passet körde jag lite extra styrka vid cirkel-maskinerna, det kändes oxå bra.
(ÄVEN OM DET KÄNDES I KROPPEN).
 
Body balance, tänkte jag skulle vara bra för kroppen idag som avslutning.
Det var ganska bra. Men jag kände tydligt, hur STEL jag var, och hur ont det gjorde i vissa ställningar.
Men, det kändes bra efteråt.
Även om det gick trögt & gjorde ont.
 
Efter dusch, och kvällsfika,
var jag super trött.
Så det blev tidig kväll, skönt.
 
(jag undrar "hur" mycket
"dålig mat/för mycket mat" & "sötsaker" påverkar kroppen).
(sen påverkas jag oxå av väder & vind)
(och såklart, hur jag sover).
 
Så denna måndag, har inte varit positiv & bra.
Men, så envis & tjurig som jag är.....
Och "Med tankens kraft",
så gjorde jag
SÅ GOTT JAG KUNDE!
En bukett blommor till mej, för att jag är så bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0