En onsdag i full fart

Jag tror denna natt, tog rekord i att vara "omöjlig"/"jobbig"/ på lång tid!!
Usch!
Kan inte fatta varför hjärnan är funtad så!!
Även om jag inte "medvetet" tänker. Så verkar hjärnan köra på för det.
Så himla skönt, då det försvinner...
 
Ja, ja.
Vaken alldeles för tidigt.
Fick inta morgonkaffen i sängen, då soffan var upptagen.
Men de var bara mysigt.
Fick KRAMA om SANDRA innan hon gick på skolan, och för vidare hemfärd mot Jämtland.
Jag fick ett jättefint brev av henne. Så otroligt FINT & BRA skrivet. TACK.   (såklart kom en tår lr två).
och så fick jag en "present".
 
Det blev en prommis runt området innan frukost.
Härligt & skönt väder.
Sen var det dax att börja packa....
(VARFÖR har jag blivit såå dålig på det!!).
Hade en massa annat att fixa med oxå, innan resan kan börja.
 
Massage hade jag idag.
Så skönt, så stelt, så ont...
 
Mot Clas Ohlson, Lindex
handla åt Sofie.
Och sen till gymmet,
ett pass MRL - å de kändes!!
Och till slut,
möte på Al-anon.
Väl hemma efter denna "stressiga" dag, (fast de var nog bara "jag"/"mitt inre", som hade fått "överslag").
Så var jag helt slut!!
 
(ps. Idag gjorde jag bort mej "hjärn-släpp". Pinsamt!! Kalla Lisa för Sissi. ds). ILLA, illa.
Nu är det dax att göra kväll,
imorgon börjar PÅSKEN!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0