Brr, kyligt!

Onsdag, 13 mars 2013!
 
(Inatt vaknade jag vid 04!!.
Kunde inte somna om, så jag gick upp & fikade.
Tände ett ljus & satt och njöt i tystnaden).
 
Jo, idag har kylan kommit tillbaka,
- 15 grader!! Brrrr.
Men solen skiner, härligt.
 
Fast denna temperatur omslag,
är vanligt denna årstid.
Kalla nätter, (vissa dagar kalla), soligt & fint under dagen.
Det kan tina under dagen, vilket fryser till under natten,
farligt, farligt.
Och klär man av sej för tidigt,
blir man lätt kall & sjuk.
 
Även om kylan biter,
så ska jag försöka njuta av solen!
Ha en bra dag!!
Kramiz
(PS/ Detta inlägg är ett "typiskt inlägg", där jag vill förmedla nått, men INTE får fram det på ett bra sätt. Tyvärr är det ofta så!! /DS)
(Hoppas det lossnar, för jag vill kunna uttrycka mej, bra.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0