Avslut på denna weekend

Inatt har jag sovit dåligt!
Å vaknade onödigt tidigt, utan att kunna somna om!
Lika bra att kliva upp.
 
Åt frukost med Sandra.
Hon ska springa ute idag, och jag ska på Body Balance.
Söndagarna är en "toppen-dag". Skönt pass på gymmet + lite styrka (cirkelträning)
och så bastu på det. Super härligt!!
Klar är jag vid 12, å har sedan resten av dagen till annat...
Åt medhavd lunch på gymmet.
Promenera sen hem. Idag är tempen några grader + & sol, dock lätt vind.
 
Resten av dagen blev bara slö.......
Sandra & jag satt å sola i dörröppningen till balkongen.
Solen är så varm, (längtar till sommaren & önskade att man vore på utlandet).
(vill bara vinna pengar, så man kan dra iväg, länge...).
 
Är lite tung i tanken,
är en del som stör!
Å kroppen ska vi inte tala om!!
(kan inte fatta, varför allt de onda inte bara kan försvinna).
Det vore KANON!
 
Har köpt choklad idag igen!!
(faan) Kan låta bli, men vill inte... Vill ju ha!
Nått ska man ju få unna sej..
 
Ligger nu på soffan (Sandra är hos en kompis).
Lyssnar på skön musik, försöker "heala" kropp & sinne.
Och med Tankens Kraft, tänka positivt.
Det blir som man tänker, (så det är bäst att ha bra tankar)
 
Må gott, Sköt om er alla,
SAKNAR & ÄLSKAR MINA FINA FLICKOR,
NI È DE BÄSTA SOM FINNS!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0