Ännu en solig dag!

GodMorgon!!
(inte så god, tyvärr. Sovit dåligt. Kände mej "down" när jag vaknade. Ont i kroppen. Negativt tänk!).
SKIT!!
Bort med dessa tankar & känslor, och GÖR DAGEN TILL NÅTT POSITIVT!
 
Solen skiner, och tempen visar på ca. -7 grader.
Efter morgonkaffen tog jag mej en prommis, runt området. Skönt.
Frukost, gott. Jag var hungrig som bara den idag.
Stoppa in kycklingen i ugnen. Förberedelser inför middagen.
Nu lite datatid.
Funderar oxå på hur jag ska lägga upp min träning. Vill ju bli bättre, inte sämre!!
Funderar på prommis efter lunch. Bäst att passa på i finvädret.
Har bokat pass ikväll fr. 17.30 -
Och ikväll börjar REVENGE, spännande.
 
Nä, nu ska positiva tankar väckas....
HaveANiceDay!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0