1 månad

5/3-2013,
 
Nu har jag varit i S-svall i en månad!
Otroligt, vad tiden går...
 
Det har gått bra.
Vi kommer bra överrens, (även om jag "kan tro", att de kan vara jobbigt för Sandra, att ha mej här).
(att hela tiden ha nån som finns där. Men bara man säger som man vill ha det, så bör det gå).
(fast, jag antar att de jobbigaste för henne är, att inte få vara tillsammans med Emil varje dag).
 
Vi äter ungefär lika mat, vi två. Så den biten har funkat jätte bra, tycker jag.
Sandra gör godare mat än vad jag gör. Så för min del, får hon gärna fixa mat, så diskar jag.
Städa & tvätta är mindre roligt, så där hjälps vi åt, så gott det går. När det behövs!!
Sovningen, inga problem. Sandra kliver upp tidigt & somnar före mej.
 
Träningen,
den går bra.
Har provat de flesta pass. Och de är bra/roliga & ibland svettiga.
(väldigt mycket utfall & benböj).
Så, Sandra tyckte jag borde dela upp träningen mera, så det inte blir så mycket "ben" bara.
Det blev då så, att jag kör styrka i cirkelmaskinerna.
Helt okey. Inte så tunga vikter, men "rör" på kroppen iaf.
Jag kanske har blivit lite stakare & mer säker i övningarna.
Men värken finns kvar...
(och säkert, kör jag för hårt, med min kropp).
"Vad är lagomt & vad är bra..."
 
Extra som hänt hittills,
Jag har ju klippt mej. Känns okey. (skönt med kort, fast visst saknar jag ibland långt hår).
Al-anon möten.
Thai-massage, (värt att prova, men om det är bra för min kropp, de vet jag ej).
Besök.
"Hem"- resa.
Köpt Qi gong DVD
 
Känner mej nöjd med tiden som gått.
Och ser fram emot resten.
 
(SAKNAR SÅKLART CILLA & SOFIE)
Ni finns i mitt Hjärta, alla tre.
ÄLSKAR ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0