Vemodigt

Onsdagar som varit min bästa dag här i S-svall ,
känns idag inte så kul!
 
Varför?,
- Jo de börjar "dra ihop sig" mot slutet....
(och "allt" gör ett uppehåll).
 
Och det kommer vara med sorgsna ögon & tunga steg,
som jag lämnar S-svall för denna gång.
 
MEN, jag är så glad för den tid som varit.
 
Och för allt jag gjort.
Och för alla som jag träffat.
Och allt som jag har fått medverkat i.
Kanon.
 
Jag var på Al-anon möte ikväll.
8 st var vi.
2 nya.
Tänk vad många nya som har dykt upp, efter mej.
Behovet är stort.
Programmet kan hjälpa många.
Och det går att använda till så mycket...
 
Jag behöver,
och kommer jobba med mitt "tillfrisknande" så gott jag kan, lång tid.
Troligtvis för alltid..
Jag vill och ska, må bra.
Det är jag värd <3
 
Sen vill & önskar jag "alla mina nära & kära",
ett gott liv.
Ta hand om er!
Kramiz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0