Trött söndag

Inatt vaknade jag!
Tidigt imorse, vaknade jag!!
Och när klockan väl ringde, och det var dax att kliva upp,
var jag hur trött som helst!!
Kan inte fatta, varför, jag är så trött.
Å varför jag ska hålla på att vakna, när jag ändå inte är utsövd/pigg,
Ja, jag får nog svar på det, när det är tid för det!
 
Idag har jag gjort ett Body Balance - pass.
Såklart efteråt, känns det bra & skönt.
Men under själva passet, var det jätte jobbigt.
Kroppen var trött, stel, öm, & svag.
Och väldigt känslosam var jag idag.
Ledsen i hela kroppen & inombords.
Vet inte varför, utan det är bara en känsla.
Nått är väl på gång, i kroppen.
Jag lär säkert få svar på det oxå, när det är tid för det.
 
Jag känner att jag jätte gärna vilja vara någonstans och få tillgång till yoga i grupp.
Utav en yogalärare, och bara fokusera på mej själv & yogan.
Att göra det flera gånger / dag och under längre tid.
Så att jag kommer igång regelbundet.
För jag tror att yogan skulle kunna ge mej mycket.
 
Nu ska jag meditera en stund,
känner att jag behöver det!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0