Nytt Al-anon Möte

Nytt å nytt,
Jo på sätt och vis...
Besökte en annan grupp & lokal idag.
Några hade jag träffat innan, och några var helt obekanta.
Fast, vi är ju där av lika anledning.
 
Skönt iaf, att träffas, dela, lyssna mm.
Denna grupp hade innan detta möte idag, haft ett annat möte, gällande ett konvent, som de ska anordna,
så småning om.
Det är bra, för sådana här möten & grupper behövs.
Det finns så många som behöver samhörigheten med likasinnade.
 
Få se om jag besöker de igen.
Jag har en tid kvar, innan jag troligtvis lämnar S-svall. (känns trist).
Kommer iaf att sakna, möjligheten att gå flera gånger i veckan.
För fortsätta vill jag, det stärker mej.
Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0