När det inte blev som jag önskat

Om jag vore bra på att uttrycka mej,
så skulle jag vilja/kunna skriva, hur mycket som helst om det här.
Men i min "lilla hjärna" är det kaos.
(Huller om buller, och en massa tåtar hit & dit).
 
Det jag vill säga är bara,
Jag önskar att allt vore annorlunda.
Att vi tillhörde samma "världar".
Att det vore så bra som vi båda vill.
Det är DEJ jag håller av,
("inte de andra" ,det HATAR jag).
Jag hoppas verkligen, att du lyckas jobba med detta.
Önskar dej LYCKA TILL!
 
Såklart känner jag i hjärtat.
För det är inte känslan som är problemet,
utan beteendet.
 
Känslorna finns där, ändå.
Så är det bara!
Stundvis kommer det att vara jobbigt.
Och så får de bli...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0