Mitt I Veckan

Onsdag,
Hade tänkt åka ner på stan & gå på AA:s lunch möte,
men vädret & känslan gjorde så att jag valde en sväng i elljusspåret ist.
Och det gjorde gott för kropp & själ...
 
Det blev gymmet på eftermiddan/kvällen,
uppvärmning på bandet & cykel, sen ett pass MRL, (sista inför sommaren).
Å detta pass, Ja, där blir jag riktigt svettig.
Skönt.
 
(blev jätte sugen på mjukglass, när jag tränat klart).
Men, de blev en banan!
 
Möte med Al-anon,
är så glad att jag funnit detta.
Det ger så mycket...
 
Fick oväntat besök,
(fast, hade lite "på känn").
Knepigt med den känslan...
Men, jag "känner" ju en hel del.
Fick ju också träna på det, på kursen. Att känna.
 
Tack för denna dag!
Och Välkommen nästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0