MidsommarDagen

 Den här dagen blev också speciell,
då jag är sjuuuk!
(nä, inte sjuk, jag är sällan sjuk, utan bara lite "tussig").
 
Kände av det redan igår kväll.
Och det tilltog idag, tyvärr.
Ont i huvudet, täppt i näsan & ont i halsen.
Fy, och bläää!
 
Ställde in träningen ganska tidigt.
Låg länge & bara slöa.
 
Fast då får jag så himla ont i ryggen. Tänkte då ta mej en prommis .
Men de blev inget av med de, hade för ont i huvudet.
 
Så det var bara att acceptera ryggläge & vila idag!
Så kan de gå!!
 
Har överlevt dagen...
Blandat tv, med böcker, korsord mm
 
Och nu ikväll titta jag på en sorgsen film,
å då kom tårarna...
Skönt att få släppa ut känslorna & grina.
 
Jo, jag har varit trött också,
så jag har slumrat till några gånger under dagen.
Ska bli spännande å se, hur trött jag kommer vara när de blir dags å sova.
Tur jag inte ska upp så tidigt.
Är jag frisk, ska jag på Bodybalance på förmiddan.
 
Tackar för denna dag,
och hoppas på en bättre imorgon...
Krya På dej & Sov sött <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0