MidsommarAfton

Midsommarafton, fredag 21 juni 2013
 
Inge midsommar är den andre lik.
Och i år är det lite mer ovanligt än tidigare!
 
Tillbringar denna dag i Sundsvall,
utan "nära & kära", och alldeles själv.
(nått som jag i år valt själv).
 
Vaknade lite trött, eftersom jag igår kväll va för pigg.
Somna sent.
Kaffe, därefter gröt.
Sen nått jag aldrig gjort på en midsommarafton,
jag gick till gymmet!
Blev impad, för där var det fler än mej, (trodde jag skulle va ensam).
Värmde upp lite på crosstrainern, därefter lite armar/axlar/ben + stretch.
Känner mej duktig, och efteråt känns det alltid bra.
 
Hem, dusch å så lunch.
Sen bytte jag om till "fina midsommar-klänning",
och åkte ner på stan. (nått jag fick för mej att göra idag).
Jag hade tänkt mej, en kopp kaffe & en jordgubbstårtbit,
men allt var stängt!!
Så nått fika blev de ej.
Satt en stund på torget & titta på lite folk iaf.
Glass-ståndet var öppet, men de va ju inte glass jag skulle ha, utan jordgubbs-tårta!
Kunde åkt upp till Norra berget, för där hade de Midsommarfirande, men kände inte för det.
Bussarna slutade gå strax efter 3, så då skulle jag ha fått gått därifrån å hem.
å de kändes inte så lockande, i mina "finskor"!!
 
Åkte hem,
och la mej på balkongen å sola ist, Härligt.
Varmt & skönt.
 
Ja, så denna midsommar blev lite speciell & annorlunda.
Kanonväder, träning, ingen jordgubbstårta, men härligt lugn & skön.
Tackar för denna underbara dag.
Sänder en extra tanke, och massor med KRAMAR till mina underbara döttrar,
ÄLSKAR ER.
GLAD MIDSOMMAR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0