Massor idag

Härliga söndag!
 
Idag har det varit full rulle från morgon till kväll.
Vaknade och var jätte trött.
Iväg till BodyBalance passet.
Härligt. Fast idag gick det sämre, stel & ont i kroppen. (troligtvis efter jogging turen igår!!
 
Hem, luncha & en kort vila.
Sen iväg på Al-anon möte.
Trevligt & skönt, att träffas & prata.
Idag blev temat  "Att Älska Sig Själv"
Hem, åt lite.
Å så iväg till Sinnesrogudstjänsten.
Oj, vad mycket folk. Kul att så många går.
Och en fin "delning" av en tjej, och även de övriga var bra.
Tack.
Precis då jag kommer ut ur kyrkan, åker bussen förbi!!
Skit!!
Bestämmer direkt, att jag ska gå hem (orkar inte stå å vänta i 30 min).
Så de blev en halvtimmes prommis hem.
 
Så nu ligger jag helt utslagen på soffan,
och försöker "summera" helgen.
Den har varit fantastiskt bra.
Och allt kommer smälta in....
Tack & Sov så gott, Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0