Litet tillägg

Jag är fortfarande förkyld.
Men jag är lika glad för de..
 
Idag har det varit mulet väder hela dagen,
och större delen har det regnat.
Fast, jag är lika glad för det.
 
Har pratat med pappa 2 ggr idag!!
Lyssnat & "peppat".
Ibland känner jag mej "hjälplös" & trött!
Jag sa som jag tyckte,
Och även de kändes bra.
 
Fick lite post "hemmifrån",
bla. nån räkning, alltid lika kul!
Å även de va skoj!
Haha..
 
Besök,
Så det blev en middag tillsammans,
och en del prat. (både jobbigt, och bra).
Skönt att ventilera...
Även det kändes bra.
 
Kände för att göra en, "bra dag", av denna,
för det är så jag bör tänka!
 
Ta "En dag i taget", och gör den till nått bra!
Kämpa på!
 
PS/
 
Pratat med mina 3 underbara döttrar,
å det var DET BÄSTA IDAG!
ÄLSKAR ER <3
DS/
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0