Kaos

Nä, jag ligger här på soffan i lugnan ro!
(man antar att på slut-tampen, just innan det är dags, Ja, då blir det fart) :)
 
Fast jag "tror" att jag har det under kontroll.
Har packat det mesta. Ska snart ta mej en dusch, å klä mej.
Ge blommorna vatten.
En sista koll i kylskåp, slänga sopor mm.
 
Säga "Hejdå", låsa och börja dagens resa.
 
Jo, idag har jag gjort nått jag aldrig tidigare gjort.
Jag har TÄNKT PÅ MEJ & MIN KROPP,
och därför beställt en TAXI ner till järnvägsstationen.
Då slipper jag bära och kånka/slita till bussen med all min packning  & sen ändå få gå med allt, en bra lång bit till tåget.
Och det känns jätte härligt & skönt,
att jag tog det beslutet,
för min skull.
 
Ja, sen drar jag iväg mot stan & Sofie <3
I helgen blir det Åre, med Sandra <3 & gänget.
Sen får jag se, vad som sker.
 
Kommer blir kanon!
Ha det gott,
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0