Kanon bra måndag!

Härligt att kunna känna & skriva såå!
 
Oj, vad mycket som hänt idag.
Bara att jag åkt buss "sex" gånger, säger väl en del.
 
Först var jag ner på gymmet på förmiddagen.
Cyklade 10 km, körde "lätt" ben & axlar/armar + stretch.
Härligt.
 
Hem, duscha, luncha,
och så iväg igen!
 
Sandra & hennes klass hade prov idag.
I massage.
Teori, ett massage pass & till sist, Ett Diplomerat Prov.
(och jag hade turen att få komma dit & få en massage).
Så himla skönt!
(höll på att ta ut mej på väg dit, ont om tid, och en LÅNG UPPFÖRSBACKE!)
Tack för den härliga massagen.
 
Hem igen,
fika/åt.
Sen skulle jag & Sandra mötas på stan.
För att gå på apoteket och göra en "vägning/koll".
Men Sandra var försenad, p.g.a. att slut-proven drog ut på tiden.
Och på apoteket fanns idag ingen personal som kunde göra "testet" (vägning/koll).
Få testa en annan dag.
 
Å så till gymmet igen!
(har tagit en Celsius, så nu va jag pigg!!)
Det blev 5,5 km på bandet. (varav 4 km lätt jogging). Mina knän protestera högt!!
De bränner i dem nu,
Ajabajja!!
 
Sen ett pass Body-Balance,
idag gick det jätte bra. Och så fick jag BERÖM.
Det kändes kul.
Tack Mia.
 
Å så hem ,
duscha igen!
Kvällsfika & nu bara slappa.
 
När Sandra kom hem,
fick hon en blomma av mej.
(en flerfärgad ros, tänk vad de kan hitta på nu för tiden).
 
GRATTIS, NU ÄR DU DIPLOMERAD MASSÖR.
Nu kan du jobba som massör. Du har ett yrke. HippHippHurra!
 
Och jag hoppas att jag får många, härliga, sköna massager ;)
 
Nu får det räcka för idag.
Det har hänt en hel del idag.
Bra saker,
Härligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0