Ingen vanlig torsdag

Torsdag, 14 juni 2013,
Idag var det grått på himlen & svalare.
Skönt, kan behövas sådana dagar också.
 
Sandra hade en kompis här, som sovit över.
De åt frukost & kila sen iväg till skolan.
Sandras sista dag på terminen,
sommarlovet börjar idag.... På måndag börjar hon "sommar-jobba".
Kul.
 
Jag har tvättstugan fr kl.11.
Jag hade tänk ta mej en tur i elljusspåre , men kroppen va seg/stel, så jag hoppa över det.
Jag hinner nog träna.
 
Det började regna,
det kändes också skönt.
Jorden & luften behöver nog lite fuktighet.
 
Sen var jag och handlade inför helgen.
Så jag slipper de sen. Eftersom jag har de jag gör nu ett par dagar.
För imorgon & på lördag ska jag vara på "kurs",
söndagen är också fullbokad.
Och jag vill slippa springa på affärn, när jag har "späckat" schema.
Kommer bli en intressant weekend.
 
Ja, nu är jag ju alena här igen, i lgh.
Tomt.
Sandra & Holly har åkt...
Det är festligt, att känslan i kroppen "känns", när de blir tomt.
Men jag har inga problem med att vara själv, utan tycket det är skönt.
Och tiden rusar ju bara förbi...
Åker snart hemöver, för en Åre helg mm, ska bli kul.
 
Ja, nu ska jag vila kroppen en stund,
innan SBC-mötet ikväll.
 
Ha de gott.
Önskar Sandra, ett trevligt sommarlov.
Och kör lugnt hem.
Tänker på ER alla tre, mina underbara döttrar,
ÄLSKAR ER, Puss & Kram
Sänder en SOMMAR HÄLSNING till er, <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0