Humöret down!

Idag kändes humöret lika grått som vädret!!
En tung känsla över hela mej...
Trött i kroppen, inga "uppåt-känslor", såg de mesta i moll..
 
Men som tur va, sken solen upp,
och jag själv piggna till!
 
Så himla onödigt med dessa "upp & ner" dagar,
de tar såå mycket energi.
Kan inte fatta varför de ska behöva vara såå!
 
Jag tog iaf "tag" i min dåliga dag,
bröt upp från soffan & tog en prommis.
Kom sen på, att jag hade tänkt ta en sightseeingtur med buss, på en annan linje än de jag redan åkt.
Så idag tog jag 3:an, de var ingen spännande tur. Navet - Granlo - Navet - Sidsjön - Navet.
Fast, nått annat fick jag se, och det var de som var meningen!
 
Och dagens träning blev 8 km cykel,
sen ett pass Body Balance.
(kände på passet, att jag inte va i form idag).
Hoppas de è bättre imorgon.
(snegla in i gympa salen, där de körde ett pass "GRIT", höstens nya träning. Ååå Vilket pass!!!!).
Inget för mej!
 
Tackar för denna dag.
Kanonfint kvällsväder (skulle egentligen tagit mej en kvälls-prommis).
Men, jag vilar ist.
Sänder Bamse Kramar till mina flickor,
SAKNAR ER <3
ÄLSKAR ER <3
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0