Här är jag!!

Sofie & Niklas, Torvalla, Ö-sund.
 
De snurrar i huvve ;)
Jag kan känna så, när jag förflyttas från de ena stället, till de andra.
Hinner liksom inte med!
Men nu är jag här, och det känns jätte bra.
 
Resan gick toppen.
SUPER GLAD, att jag tog taxi ner till stationen.
Den var värd varje krona.
(har INTE orkat bära alla mina väskor).
Och taxi-chaffören var nått extra.
Det finns nån mening med allt...
 
Blev hämtad på stationen av Sofie & Niklas.
Handlade på vägen hem.
Å till middag blev det, hamburgare med grönsaker.
Sen kaffe & snickers.
Å så, toast-skagen-röra till kvällsfika, mumma.
 
Sandra & Emil kom över en sväng.
Sandra behövde låna tvättmaskinen.
 
Härligt att träffa alla dessa ungdomar,
jag blir som GLAD.
Prata med Cilla också.
 
Är LYCLIGT lottad, som har dessa fina, underbara döttrar.
Älskar ER <3
 
Ja, nu ligger jag här.
I gäst-sängen hos dotra & mår gott.
(kliar "lite" i ögonen, antar att det är katterna).
Men men, de står jag ut med!
 
Imorgon får jag tillbringa dagen med Sofie, mysigt.
Få se vad vi hitta på.
 
Nu ska jag prova "landa" i allt det här.
Och njuta av närvaron av att vara här (och nu).
Tack för denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0