Fredag förmiddag/dag

Haha, vaknade som "vanligt" FÖR tidigt!!
Efter en nattsömn som inte heller va alltför god!
Lyssnade på en avlappnings meditation, somna ifrån, å vakan kl.01!
Men men, det tar jag igen en annan gång.
 
Sandra var ledig idag.
Hon klev upp tidigt.
Gjorde sig iordning för att ut & springa med en kompis kl.9.
F**n vad duktiga de är!
Kul att de följs åt, "peppar & sporrar" varandra, bra.
 
Jag kom upp till 8 ungefär.
Åt min nyttiga, goda havregrynsgröt.
 
Sen var det dags för en sväng till gymmet.
(med tunga steg!).
Idag stod jag över gåbandet,
jag tog cykeln ist.
Det blev 10 km. (inte lika stor påfrestning av knäna).
Men jobbigt va de!!
Sen lite kort för ben & armar + stretch, Känns skönt då det är klart.
 
Hem,
duscha/luncha å så ut en stund i solen.
Men tyvärr va det mera moln än sol, så jag gick in.
 
Så jag fortsätter slöa/slappa inne.
See You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0