Extra (onödiga) utgifter

Så kan man väl säga om nästan allt, egentligen!!
Jag skulle iaf få en del pengar över, om jag inte va så stor användare av, tuggummi!
Idag va jag in på apoteket, och köpte en ask där.
Sen var jag å köpte nya nummret av tidningen Nära. Å den är dyr. Bara för en tidning!
Huvva, Onödigt, & dumt!
Men men, nu är de gjort.
 
Sen var jag in på InterSport,
fick hjälp av en trevlig kille, med att kolla upp ev. köp av nya skor.
Han tyckte jag var en "bra" kund, med mina skor, inlägg mm.
(fast, han sa
- att har du inte haft all din koll på dina saker & så bra saker. Så har jag ju kunnat föreslå nått).
Men jag hade alla bra saker.
 
Fast, ha sa, -
att jag behövde nog inse att med mina "lutande fötter", så förbrukar jag mera skor.
Så det blir väl till å inhandla ett par nya igen då!!
Fast det hade jag redan insett.
 
Sen det här med färg!
"Årets" färg, som tillverkarna har bestämt,
de gillas inte jämt!
Men tydligen ska man lysa som ett neon-ljus, nu för tiden.
Jaja, få se vad det blir OM det blir nått.
 
Mina onda knän, får jag nog ha tålamod med ändå.
För de sitter inte i skorna, utan i min lutning i fötterna!!
Så de så!
Tack Å Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0