Envis förkylning

4:e dagen!
Har säkert haft nån feber under dessa dagar,
eftersom jag stundvis har svettats så mycket.
(är väl kroppens sätt att sänka tempen).
 
Men jag va tvungen & ta mej en promenad innan lunch.
Det blev en tur upp & runt i elljusspåret.
Lite matt kände jag mej, fast det gick bra ändå.
(inget gym idag, finns ingen ork för det).
 
Tänk, när jag gjorde min första svängen i detta spår, (i vinter).
Då var det ett jättefint "pistat" skidspår & ett spår bredvid att gå på.
Och nu, ett otroligt vackert skogs-spår med massa grönska & blommor efter kanterna.
 
Och uppe vid den lilla sjön, simmade några änder med sina små andungar,
såå söta.
 
Möter oftast nån efter spåret,
används flitigt av motionärer & hundägare, gammal som ung.
Kul.
 
Resten av dagen tillbringa jag på balkongen.
Passade på att sola, eftersom vädret var så härligt.
(men undvek sol på huvudet, p.g.a min förkylning/ev. feber).
 
Härligt  med sol
Krya På Mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0