En härlig lördag

(vaknade inatt av ett mezz från Telia! Som ville meddela att åska var på väg!!).
Kul å veta mitt i natten!! Näääääää!
 
Somna iaf om,
klev upp kl. 9,
efter att ha lyssnat på avslappning i ca. 45 min. Härligt........
 
Sandra drog iväg till gymmet till 8. (hon ska träna i 3 (tre) timmar!!!!!!
Jag kom dit vid 10.
Idag blev det en tur på bandet.
5 km, varav ca. 3 km "lätt jogging".
Flåset è okey, men allt de andra!!!
Men, jag är nöjd iaf.
Med det jag åstakommer.
 
Hem, duscha, luncha, ut & sola.
Sen var vi å handlade, vi ska äta Tacos idag, mumma.
 
Har förhört Sandra på lite inför provet, som hon har på måndag.
Massage.
(imorgon ska hon "öva" praktiskt på mej). Tur jag har då ;)
 
Annars har vi bara tagit det lugnt.
 
Jo, vi provade/testade lite kläder.
Och tog några kort.
Kul att ha, OM de blir bra.
Skönheten stod Sandra för,
jag stod för "plojjet"! Haha.
 
En kvälls-prommis hann vi med också,
runt kvarteret.
Så himla skönt & härligt väder.
Solen skiner, och det är 19 grader. Helt underbart.
 
Tackar för denna underbara dag.
Saknar mina två andra Älskade döttrar.
Ni tre,
ÄR DET BÄSTA & FINASTE SOM FINNS I HELA UNIVERSUM & ALLT ANNAT....
Kärlek till ER från MEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0