Efter regn kommer solsken

Och så blev det idag!
Härligt, underbart & skönt...
 
Och tur va väl det,
för jag slappade alldeles för länge i pyjamasen.
Fast, de behövde jag nog!
 
Men på eftermiddagen kom jag igång,
ner till gymmet.
1 timmes prommis = ca 6 km
Får va nöjd med det. (är djupt irriterad på mina skor, känns inte bra).
Sen blev det ett pass BodyBalance.
Det gick betydligt bättre, än igår. Skönt.
Jag kände mej starkare, smidigare & mera följsam.
Sen, det bästa av allt, jag somna på avslappningen!
Det kändes otroligt bra. Att jag kunde varva ner så pass mycket.
Det behövde jag verkligen.
Tack.
 
Har kollat på Morgan & Ola-Conny,
vilka killar!
(man ska ju inte skratta, men jag kunde inte hålla mej). HAha...
Kan de, så kan jag ;)
Inget är omöjligt!
 
Såg sen på Biggest Loser,
Jag tycker de kämpar på så bra.
Inget är omöjligt, bara man vill!
Fast, inget är enkelt såklart.
Men med rätt vilja. Ett mål att kämpa mot, så går det.
Och vilken VINST de får sen då.
Ett lättare, rörligare, friskare & hälsosammare liv,
till sig själv, och tillsammans med nära & kära.
En helt ny framtid!
Kämpa På!!
Ni har allt att vinna på det...
Lycka Till!
 
(ett extra "onödigt" inlägg, men jag vill bara säga,
- "Alla clowner gömmer sig bakom en mask").
 
Fick ett fint kort idag, på en ros.
Det var för att den skulle hålla länge.
Det var fint.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0