Efter nöje, nytta

Efter lunch,
tog jag en sväng ner till gymmet.
Lika bra å köra på...
Prova "cross trainern" idag, (min kropp har lite svårt för den, man jag prova iaf).
Sen blev de lite styrka, armar/axlar & ben + stretch.
Duktiga jag!
 
Idag tog jag mej ett bad efter träningen,
så himla avkopplande & skönt.
Med soft musik & tända ljus...
De è livskvalitet de.
 
Middag,
å så en sväng på affärn.
(komplitera inför midsommar & mitt gotta, som jag ska ha!!).
 
Sen bar de iväg på Al-anon möte,
4 st var vi. Liten trevlig grupp.
Skönt att träffas.. & prata av sig.
Tack.
 
Hem,
slöa, slappa & svulla lite chips & dipp.
De va jag värd.
Lyssnar nu på dansbandsmusik & drömmer mej tillbaks, till de "gamla goda tiderna".
(saknar dej kära Mor, tänk vad många gånger vi var på dans tillsammans).
De var tider de!!
 
Imorgon är det Midsommarafton,
då dansas det en del runt om i landet, kan jag tro.
Å vissa plockar blommor & hoppas drömma om den tilltänkta...
Ja, tänk då jag var barn (yngre), och sprang å gjorde detta, och hoppa över järsgårn...
De va tider de!!
Haha...
 
Nä, nu får de vara bra för idag.
Önskar alla imorgon, en lugn & fin Midsommar.
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0