Efter mörker kommer ljuset

Hej hopp gummi .....!!
Haha ;)
 
Känslan av att kunna ligga kvar i sängen,
och planera vad jag ev. vill göra under dagen, är en fantastisk möjlighet.
Så i allt elände, har jag det fantastiskt bra.
Trots allt...
 
Börjar dagen med en stunds läsning i sängen,
sen dags för frukost, och jag kör på med min gröt. Gott & nyttigt.
Hade marinerat kyckling igår, så den fick jag tillaga nu på morgonen.
Så den finns klar till lunch.
 
Ner till gymmet,
ett pass MRL. Sjukt svettigt.
Vi var bara 2 st + ledaren. Så hon kunde ha extra koll på oss idag. Så de va till å ge järnet! ;)
Vi kämpa bra.
 
Hem, duscha & luncha.
Det smakar såå himla gott med mat, efter ett träningspass.
Å så himla SKÖNT det känns i kroppen & knoppen, efter träningen.
Då är jag nöjd.
 
Ett fantastiskt väder har det varit idag.
Solen sken från en klarblå himmel.
Så jag la mej på balkongen & BARA NJÖT AV SOLEN & VÄRMEN.
De è LIVS-KVALITE de!!
 
Kvällen bjöd på träff/studiecirkel  med "Butterfly".
Ett härligt gäng. ("med systrar")
Som jag fått möjlighet att lära känna "p.g.a...... "tack vare"/"omständigheterna".
Vi fortsatte att jobba med stegen.
Och "delade" av vår "story"..
(de finns så många "likheter", trots våra olika personligheter).
Tack för ikväll
 
Hem,
kvällsfika på balkongen.
Solen på väg ner, skiner på termometern som visar 32 grader!!
En magisk underbar & härlig kväll.
Känner mej lyckligt lottad, att kunna få njuta av detta.
Tackar för denna underbara dag/kväll.
    Njut & ta vara på allt, medans du kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0