Data strul!!

F*****banade datorer!!
Min apparat har jag inte använt på flera dagar.
För jag hade förbrukat "data-mängden" tidigt, (p.g.a. all youtube-lyssnande).
Sen får jag nått knepigt meddelande ang. mitt "fria" virus-skydd, som snart upphör. (verkar som om datan inte funkar som den ska nu, pga. det!!).
Och en ruta dyker upp, där jag uppmanas att "bay"- nytt!
Tänker inte KÖPA nått, när det ska vara GRATIS!
Men jag vet inte HUR jag ska göra...
Blir såå less.
 
Å Sandras som jag lånat några dagar, har funkat jätte bra.
Tills nu ikväll. Då ljudet sluta fungera!
(jag HATAR att sitta vid datan UTAN ljud/musik).
Hade kopplat in högtalarna, å allt lät & fungerade.
Men så tog låten slut, och det dröjde en stund innan jag starta om.
Då var det KNÄPPTYST!!
Inte ett ljud från datan!
 
Nähä!!
Tänkte då, att då tar jag min (för nu ska jag ha fått ny-datamängd).
Men det betedde sig konstigt!
SEG som bara den!!
J****a apparater!!
Ursäkta språket, men jag blir SÅÅ less!
 
Tänk vad enkelt & bra allt var, innan alla dessa tekniska apparater kom!
Inte konstigt jag längtar bort ibland!!
Tack Å Hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0