+ dag

Äntligen en + ,"plus",  dag!
 
Hade bestämt innan, att jag skulle gå på AA:s öppna möte idag.
(och kände verkligen att jag behövde det, skingra mina egna tankar, lyssna på andra, och känna gemenskapen).
Vi var 13 st på mötet.
Och de flesta hade nått att dela...
Kändes väldigt bra efter mötet.
Tack.
 
Sola, (grått väder, kan behöva lite färg/uppmuntran).
Sen en sväng på gymmet.
Idag blev det ca. 5 km på bandet. Provade jogga lite, men de går tungt!
Tog en sväng på cykeln också, ca. 3 km. Det går betydligt bättre för knäna. (fast mina ben/lår, gillar inte motstånd!). Haha!
Gjorde sen 2 benövn. Gick "sådär".
Lite på mattan blev det också + stretch, VÄLBEHÖVD!!
Hem, duscha & vila.
 
Ner på stan till kl.17,
träff med 2 väninnor & middag. (vi åt kycklingsallad + kaffe).
Nyttigt, gott & TREVLIGT.
Och en massa surr..... Skönt att ventilera, rådfråga & lyssna.
Tack.
 
Sen gick jag vidare till kvällens Al-anon möte.
Vi var 8 st.
Prata 1:a steget, dela om det.
Ikväll kände jag att de gick bättre att dela. (fick även beröm för min delning).
Nämnde lite om mina samtals-terapier från förr. Där meningen var att jag skulle "ta hand om mej själv", Men ist var jag inte "ärlig". Inte ens till mej själv. Utan skydda allt & alla. "Mörkade".
Så hur skulle det kunna bli bra!! ??
Annat är det idag!
Ska jag komma nån vart,
Bör jag säga som jag känner. Som det är!
Det ska bli bra det här!
Såsmåningom.
En Dag I Taget!
Tack.
 
Så just nu, ikväll känns det bättre.
Det känns bra. Det blev en bra dag & annorlunda & trevlig.
Härligt.
Kämpa På!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0