Butterfly

Ikväll har jag varit på 1:a "Butterfly" - mötet.
 
Vi var ett gäng på 6 st tjejer.
De flesta hade jag träffat förut.
Ett bra gäng.
 
Vi börja från början, med 1: steget.
Läste ur boken, hann med att diskutera 2 frågor.
Alla fick säga sitt...
Alla har vi våra egna berättelser, och sätt att "lösa våra problem".
Att dela, och få höra andras situationer, gör att jag får "andra synvinklar" och förhoppningsvis kommer vidare....
 
Ju mera jag läser, pratar & lyssnar så inser jag "hur tokigt" allt har varit.
Det som jag tyckte var "normalt & bra" hos mej, har inte alls varit det!!
Utan mycket har varit alldeles på tok "knasigt". (sjukt).
Så släpp kontrollen & LEV!
 
Så OJ, vad mycket jag har att jobba med.
 
Och vad BRA allt kommer bli,
när jag får de rätta verktygen att jobba med...
 
Att TA HAND OM MEJ & LYSSNA PÅ MEJ & VÅGA LITA PÅ MEJ SJÄLV IGEN.
 
Jag har bara ansvar för mej själv & mitt liv.
Jag kan INTE "göra om andra", lr tro, att de ska göra "på mitt sätt".
 
Jag ska se till att VÄXA I DET HÄR!
(klappa mej på axeln, och säga "att jag är bra", och att jag har gjort det bra).
Släpp allt de gamla, & börja ta hand om mej själv <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0