Börjar dra ihop sig!

Mot slutet på denna gång!
1-2 mån, som blev till 4!!
Helt otroligt, hur det blev.
(och vilken tur jag haft, att de gått så bra).
Även om det känts tokigt/jobbigt/knepigt.
Men, de va så i livet, just nu...
 
Packning!!
Min stora fasa.
Vet inte hur jag ska packa/vad jag ska ha/vad som behövs.
Men som de är nu, tar jag med allt!
 
Vet ju inget om "framtiden" just idag,
Men tänker att, "allt ordnar sig"!
 
Till helgen blir det Åre (hoppas jag tillfrisknar, annars vet jag inte).
Kanske en sväng till Blåsjön.
Och såklart ,till Nagasjön, (men då vill jag helst ha bra väder).
Ev. nån dag hos pappa
Sen blir de såklart Cilla & Sofie.... <3
 
Men jag måste ta,
"En Dag I Taget",
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0