Ännu tussig

3:e dagen!!
Börjar känna mej nöjd på detta nu!!
Kände mej "lite" bättre idag.
Men nu ikväll är jag hel-täppt i näsan igen.
Fy & blää!!
 
Förra veckan, innan jag blev "dålig", hade jag planer på att åka ut till Birsta/Ikea en sväng.
Så därför "tvinga" jag mej iväg idag, trots att jag kände mej halv-klen.
Det kändes ganska okey, medans jag var där.
Fick iaf göra nått annat, än å bara va hemma & fundera.
 
Prova några kläder.
Finns mycket fint, fast inget som passa mej...
Varken på kroppen, lr  plånboken.
 
Tog mej iaf, en fika.
(de som jag skulle haft på midsommarafton, då ALLT var stängt!).
Kaffe & jord-gubbs-tårt-bit, sött & sliskigt.
Gottigott ;)
 
En sväng på affärn å handla mjölk, mm.
Köpte jordgubbar. Idag kostade de 19:90  och till midsommar 49 kr, RÅN!!
(å varför skulle jag köpa?? Gillar ju inte de så mycket, sen fick jag ont i magen av dem).
 
Åkte ner till gymmet,
för att prova ett pass BodyBalance, (men de va inställt, för få bokade).
Orkade inte träna nått annat, så jag åkte hem :(
Så kan de gå!
 
Så nu ligger jag här,
ont i skallen, "täfft" i näsan och vill hosta...
Men de gör ont i bröstet!
Usch, inge kul alls,
Blä!
 
Hoppas allt är borta imorgon!
Tackar ändå för denna dag,
den va bra ändå.
Kramiz & Nattinatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0