Andlig Personlig Utveckling

Jag har gått en 2 dagars helt fantastisk, häftig, spännande,  och intressant kurs.
Och efter 1:a dagen var jag HELT SLUT!
Så många intryck & energier...
 
Marie, som höll i kursen var en jätte härlig tjej.
Hon är en positiv, trevlig & duktig person.
(jag hade träffat henne 1 gång innan, på hennes storseans i maj,
där hon/"andevärlden" tog "kontakt" med mej).
 
Sen var vi 9 andra tjejer i gruppen.
Ett härligt gäng.
 
Vi fick börja med att presentera oss, lite kort & enkelt.
Därefter guidade Marie oss i en meditation,
"för att öppna upp, mot andevärlden".
Sen var resan igång...
 
På den här kursen har vi fått prova på,
# Att lyssna på vad vårt inre vill säga
# Lyssna till andevärlden - genom känslor
# Intution
# Meditera
# Andlig Healing
# Kanalisering - "vara en öppen kanal"
# Psykometri - "läsa av föremål"
# Auraläsning
 
och så mycket mera...
 
Meditation
Ängen (här & nu)
Grinden (stäng nutid - gå framåt)
Floden
Bron
Havet
Händerna (framtid)
 
Andlig Healing
"Jag - Fysiska - Mentala - Själen andligt"
 
Healing = Energi
 
Ja, jag har mediterat, öppnat upp mot andevärlden, läst av några stycken, känt av några föremål.
Healat, känt av auran, bjudit in "andevärlden", rest mm....
Svårt att förklara allt, de bör upplevas!
 
Men jag är jätte nöjd med kursen, och jag är glad att jag gick.
Fått prova på & känt.
Tänker nu fortsätta själv, med meditation & resten.
TACK!
PS// Glömde säga, att när vi var klar med sista övningen, så gick Marie fram och hämta en sak till MEJ. Hon sa "de (andarna) pekar & säger att Mona ska ha den där". Så jag fick en sak, där det stod "Du vågar flyga, jag är din fallskärm". Ett budskap "från andra sidan". //DS
TACK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0