6 Juni Sveriges Nationaldag!

Våran Nations dag!
Vårat lands dag!
Sveriges egna dag!!
Ett land att vara stolt över!
Det kan firas på många sätt. Lr så firar man inte alls!
Solen sken iaf, och det var varmt & skönt,
En kanon dag!
 
Trött & seg var jag imorse.
P.g.a. dålig sömn (pga. alla mina "hjärn-spöken", Fy varao vad de är jobbigt!!).
Bör verkligen lära mej att "sortera" bort "skit-tankar".
(För dåliga tankar, ger oroliga känslor.
Oroliga känslor ger sämre beteende.
Och dåligt beteende, ger sämre livskvalite!!)
Det tar sån enorm energi!!
Bortkastat!!
 
Tog mej i kragen,
och fick till en bra dag ändå!
 
Ner till gymmet vid 10 tiden.
3 km på löpbandet, ( 1 km gång, 2 km lätt jogging, (speed 8 & 10).
8 km på cykel. Hade motstånd på 8:a ganska mycket. Svettig blev jag!!
Lite ben, och ytterst lite hantlar - /armar/axlar.
Stretch, SKÖNT!
 
Lunch,
sen lite soltid med Sandra ute på gräsmattan.
Därefter tog vi en prommis ner till stan, In på Stadium, sen upp till skolan, Norra berget,
å så hem igen. Blev drygt 8 km!!
Så nu ikväll bränner det i benen!! Haha..
 
Gick på Al-anon möte.
Ett gäng på 8 st blev vi.
Jag dela om "allt kaos" genom hela livet! Inte konstigt "att man är som man är"!!.
Ska bli såå skönt, när de börjar falla på plats & jag blir "fri fr sjukan".
Hoppas/Längtar/Drömmer
Fick erbjudande om en studiecirkel, (ser det som "ödet"/"att de kommer till mej", som Mediet nämnde).
Helt fantastiskt.
Klart jag ska hoppa på det.
Tar all hjälp/stöd som går att få
(det är också nått som mediet sa,
- "be om hjälp", va uppmärksam på det som "kommer till dej").
Tack.
 
Så detta dygn,
har rört om massor!
Så många tankar/känslor/
Och på samma gång som jag bör vara stark,
så vill jag vara liten & känna mej omhändertagen!
Smacka om "berg&dal-bana".
Längtar tills jag törs & kan, släppa på alla känslorna,
Kommer bli super härligt/kanon.
Alla Behöver Vi Kärlek!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0