U-sala

Måndag d. 15/7-2013, Uppsala.
 
Ja, så var jag här igen...
Kom igår.
Resan gick bra, fast ryggen gjorde sig påmind.
 
Köpte en resväska, bra pris på Coop.
(hade kollat hemma i stan, fast där hade den inte kommit).
 
Vaknade vid 6, Bengan ska upp & jobba.
Låg kvar & drog mej, läste & tog det lugnt.
Fast, som vanligt här, så blev jag såå himla kissnödig, i tid & otid (säkert bara för att jag måste gå in, en bit att gå).
Har kissat 50 i 11 gånger idag!!
 
SOLEN har skinit ganska bra,
så jag har suttit ute i solstolen & läst, skönt.
 
Får se vad som händer under tiden jag är här.
Har funderingar på att åka till Jakobsberg.
Skulle kännas bra, att besöka "gamla hemtrakter". Lite nostalgi...
Sista jag var där, så blev jag känslosam.
Såklart, många minnen & känslor/tankar finns väl där.
Både sånt jag kommer ihåg, och säkert en massa glömda.
Få se vad de blir.
 
Nu ska jag fortsätta göra "så lite som möjligt",
lr "de jag vill göra".
 
Ha en bra dag, det ska jag.
See You
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0