Svårt att bestämma mej

 Det skulle vara bra mycket enklare,
om jag hade egen bil, bättre ekonomi, och lättare att bestämma mej. 
Då kunde jag göra som jag ville!
Närsomhelst!!
 
Just nu,
vet jag inte hur jag ska göra.
Stanna i S-svall, och vara där fram till hösten.
Men, jag har ju ett besök på gyn, till veckan. (i Ö-sund).
(ska jag stanna till i S-svall, och ta tåget upp för gyn-besöket?)
Lr, ska jag åka med upp till H-dal, och åka därifrån till gyn??.
Vill också till Nagasjön.
Borde göra en sväng till Blåsjön också.
(ev. sem.-planer med en person som inte änns vet nått!!) Inte lätt!
Bjuden på barnkalas.
MM....
 
Och sen,
har jag massa funderingar om hur det kommer se ut, till hösten, med allt.
 
Fast,
Ta En Dag I Taget!!
  Det Löser Sig!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0