Slappar söndag

Jag skulle kunna tro att det är "jag" som varit ut på galej i helgen!!
Ont i huvudet. Trött. Seg & stel i kroppen. Och ingen ork lr lust med nått...
Bara å inse, Jag har blivit äldre ;)
Och jag har den kropp jag har, med de "krämpor" som är..
Bara att acceptera!
 
Nä, jag hade ingen brådska upp idag.
Låg kvar länge å läste.
Skönt att kunna göra det.
(även fast kroppen blir stelare & sämre av det).
Det får jag ta igen vid ett senare tillfälle.
 
Växlande väder idag.
Varmt, men inte fullt solsken.
Lite regn kom under eftermiddan.
 
Hade en tanke,
önskade att jag befann mej vid havet, ville åka båt.
Längtar efter vatten, kanske bada...
Men, helst bara njutningen.
Saknar solens glittrande strålar på vattnet.
 
Ja, nu är jag solo igen.
Sofie & Niklas åkte till H-dal idag.
Så nu är det väldigt tyst & lugnt här, inte änns nån kisse finns hemma.
Trist, fast skönt på samma gång.
Det blir iaf väldigt enkelt...
 
Har lite tankar & ideèr framöver...
Bör prova hitta på nått, och inte bara sitta å göra ingenting...
Livet kan bli lite trist då!
 
Från och med onsdag händer de nått iaf,
Sen vad de blir, det märks.
Have a nice day!
Nattiz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0