Nu bränner det i benen!!

Ajjjjjj!
 
Idag fick det vara slut på "latmasken"!
Tog cykeln in till stan, drygt 7 km.
 
Gjorde ett besök på bibblan.
Oftast får jag med mej en massa böcker hem, även denna gång.
Avkopplande & mysigt med bra läsning...
 
Sen en tur på stan.
Hade lovat Sofie å fixa ett linne åt henne. (ett jätte fint, fundera nästan på ett själv).
Köpte mej en sallad (hade inte med mej egen mat idag, för varmt ute).
Sen köpte jag mej en MJUKGLASS, (det var jag värd).
Satt på torget & åt, och titta på folk. Alltid lika kul...
En kopp kaffe blev det också! (på Törners).
 
Men sen,
besökte jag SPORTGYM Ö-SUND, för första gången.
Hade bokat in mej på ett pass BodyBalance.
Cykla 10 km
Rodde ca. 1 km
+ testa nån maskin, innan passet.
Kändes helt okey.
Idag fick jag testa 3:e programmet bodybalance.
(gillade 1:an bäst, lärde mej att gilla 2:an, få se vad jag tycker om 3:an sen).
Träffa Sandra, hon var där & träna lite. Kul. (bra gjort/fast hon borde kanske vila, efter Åre).
Å till sist,
cykla tillbaka till Torvalla, drygt 7 km.
Det blir ca. 15 km t.o.r.
 
Så jag kan lova, ATT DET KÄNNS I BENEN!!
Sofie hade lagt sig, då jag kom dit.
Niklas gick precis å la sig också.
Jag tog en kvällsfika + kaffe.
Å nu hade jag tänkte läsa,
men "JohnBlund" är här å strör "grus" i mina ögon...
Så jag tror jag säger
- God natt!!
Härlig dag!
 
PS/
Glömde säga,
att jag titta in i "Stora kyrkan" en sväng. Fint. /DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0